FAQ

Objednávanie a doručovanie

Máte produkty na sklade alebo ich musíte vždy objednávať?

Náš sklad teraz tvorí vyše ~50 párov topánok, ~200 ochranných návlekov, nejaké bundy, zopár viest a šarmantná asistentka Matúš. Pri každom produkte v e-shope je uvedené kde by sa práve mal nachádzať (či na sklade alebo u dodávateľa), ale priznávame, že systém nie je celkom bezchybný.

Ako je to s klubom priateľov Behnaboso a so 7% zľavou z nákupov?

Takto: do klubu sa zaregistrujete pri svojom prvom nákupe, a nakúpite. Sme za vás vďační! A od svojho druhého nákupu už máte sedem percent dole, navždy, či si objednáte Agave alebo X-talony.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Pri každej jednej zmene (prijatie objednávky, spracovanie objednávky, objednanie tovaru - ak je potrebné, prijatie platby, odoslanie balíka) vám systém generuje informačný email. Alebo sa viete prihlásiť do svojho konta a detaily si pozrieť tam.

Aká je zvyčajná doba doručenia objednávky?

Pri veciach, ktoré máme skladom to zvyčajne stihneme do 3 dní. Oficiálne ale uvádzame 10 pracovných dní kvôli produktom, ktoré musíme objednať od dodávateľa. Nemáme zamestnancov na plný pracovný čas a ani hangárové skladové priestory. Na rozdiel od megaultrasuper internetových shopov my sme malým rodinným podnikom. Nevýhodou samozrejme je, že nemáme 24-hodinový full servis. Výhodou, že ponúkame veci, ktoré sme sami testovali a máme ich radi, a tiež sa môžeme spájať s vami a budovať komunitu.

Čo robiť ak vám doručenie objednávky trvá pridlho? Kde je môj balík?

Je to viac ako desať pracovných dní? Skúste si ešte raz pozrieť email, či ste niečo neprehliadli. Možno sme vám odpovedali, že aj samotný dodávateľ čaká na tovar, možno vaša platba stále nenaskočila, a to všetko sa schováva kdesi vo vašom inboxe. Je všetko v poriadku a balík stále neprišiel? Píšte na Facebook alebo mailujte.

Chcel by som si zakúpiť topánky/vestu/fľašu/bundu/čokoľvek od značky, ktorú predávate, zároveň ich ale nevidím v e-shope. Viete mi urobiť špeciálnu objednávku presne toho produktu, ktorý chcem, aj keď ho nemáte vo svojej online ponuke?

Ak je tovar dostupný u dodávateľa, určite vieme, píšte nám na info@behnaboso.sk. Veľakrát sa však stane, že niečo objavíte na zahraničných weboch, a to naši dodávatelia pre Čechy a Slovensko nemusia vždy byť schopní dodať. Vtedy vám ostáva Amazon, Ebay a iné medzinárodné možnosti.

Vrátenie tovaru, výmena, reklamácie

Prišli mi domov objednané topánky, ale zisťujem, že naživo sa mi nepáčia/veľkosť mi nesadla. Čo teraz?

Na vrátenie tovaru pri nákupe v internetovom obchode máte zo zákona 30 dní času bez udania dôvodu. V prípade špeciálnych akcií je to možné aj dlhšie (v tom prípade je to jasne uvedené, naposledy vianočná akcia 2014).

Proces vrátenie prebieha nasledovne:

  • Zabaľte topánky.
  • Do balíka nezabudnite priložiť kópiu faktúry, a na druhú stranu dátum vášho odoslania. Takisto nám napíšte, či si žiadate vrátiť peniaze (v tom prípade uveďte číslo účtu) alebo či si žiadate výmenu za iný tovar (presne uveďte aký).
  • Podpíšte sa.
  • Niečo milé nám nakreslite.
  • Balík pripravte s našou korešpondenčnou adresou BNB, s.r.o., Klimkovičova 15, Košice 040 23.
  • Balík neposielajte ako dobierku.
  • Po prijatí vášho balíka sa ozveme.

Môžete mi popísať reklamačný postup?

Reklamácie prebiehajú rovnako ako vrátenie nového tovaru. Zo zákona platí dvojročná záruka, a tak ku reklamačnému konaniu pristupujeme aj my. Treba však povedať, že medzi vami je celkom veľa tých, ktorí behávajú podstatne vyššie objemy než obyčajní ľudia. V tom prípade sa výrobcom odhadovaná životnosť topánky končí skôr než zákonom určená reklamačná lehota - a výrobca vám teda nemusí reklamáciu uznať.

Proces reklamácie je podobný ako vyššie.

  • Zabaľte topánky.
  • Do balíka nezabudnite priložiť kópiu faktúry, a na druhú stranu dátum vášho odoslania.
  • Opíšte závadu, kvôli ktorej topánky reklamujete.
  • Podpíšte sa.
  • Ešte to celé zase rozbaľte a očistite topánky od blata a hrubej špiny. Mali by byť čisté.
  • Balík pripravte s našou korešpondenčnou adresou: BNB, s.r.o., Klimkovičova 15, Košice 040 23.
  • Balík neposielajte ako dobierku.
  • Po prijatí vášho balíka sa ozveme.

Recenzie produktov

Používam vaše topánky/vestu/fľašu/bundu, a neviem si ich vynachváliť. A som ochotný/á napísať aj recenziu, aby o tom vedel zvyšok sveta. Budem z toho niečo mať?

Vaše recenzie sú pre nás jeden z najobľúbenejších segmentov našej práce. Na blogu uvádzame odmeny a pravidlá, ktoré máme pre vami písané recenzie. Odmenu nemusíte využiť hneď, môžete si ich zbierať ako kredit do výšky 50EUR. Potom ich už treba použiť. Aby ste dostali svoju odmenu, vaša recenzia bude uverejnená na našom blogu, a vy sa stanete tzv. guest autorom. Ak máte vlastný blog, veľmi radi vás v rámci recenzie aj zalinkujeme k vám domov. Môžete sa samozrejme rozhodnúť uverejniť si recenziu len na vlastnom blogu. V tom prípade na vás veľmi radi budeme odkazovať, ale bude to bez vyššie spomínaných odmien.

Ponúkate zdarma produkty na testovanie (teda na zapožičanie počas nejakého obdobia a vrátenie) na výmenu za podrobnú recenziu?

Nie, takéto služby momentálne neposkytujeme.

Poradenstvo, špeciálne žiadosti, sponzoring

Potrebujem poradiť s výberom. Na koho sa mám obrátiť?

Je to jasné, píšte na mail nášho emailového topánkového guru Matúša na info@behnaboso.sk.

Nikdy predtým som nemal/a minimalistické topánky. Môžem do nich vhupnúť a vybehnúť svojich zvyčajných ranných 10K?

Určite tak nerobte. Pekne zoširoka vám na túto otázku odpovedáme tuto na blogu v našom Manifeste.

Som bežec a chcem od vás nejaký sponzoring. Čo vy na to?

Že radi. Ozvite sa na info@behnaboso.sk. Nie je v našich silách všetko, čo by sme chceli, ale kadečo môžeme.

Som organizátor preteku a tiež od vás chcem nejaký sponzoring. Čo vy na to?

Že radi. Ozvite sa na info@behnaboso.sk. Naposledy sme spolupracovali napríklad so Saguaro Run Fest 2014 v Košiciach alebo s Ponitrianskou 100 2014.

Prečo nemáte v ponuke Vibram Fivefingers?

A naozaj ich chcete? Totiž, nie sme si istí, či je po nich naozaj taký dopyt ako by sa mohlo zdať. Za posledný rok sme dostali presne dva maily so žiadosťou o ne. Preto ostávame pri značkách, ktoré sú napriek ich minimalizmu stále konzervatívne, pritom rovnako dobré ako VFF, a častokrát aj vhodnejšie.