-
Váš nákupný košík je prázdny!
Predávajúci je:
BNB, s.r.o.Hviezdoslavova 1008/7
Košice - mestská časť Staré Mesto 040 01
IČO: 47483687
DIČ: 2023895192
Nie sme platcovia DPH.
Číslo účtu: 2920903359 / 1100 Tatrabanka, IBAN SK67 1100 0000 0029 2090 3359
Spoločnosť zapísaná v OR OS Košice I., Oddiel: Sro, vložka č. 33834/V. Základné imanie: 5000 €, splatené imanie: 5000 €.
Kontakt: info@behnaboso.sk
Korešpodenčná adresa (vrátenie tovaru):
BNB, s.r.o.
Klimkovičova 15
Košice 040 23
Tovar na vrátenie, prosím, neposielajte na dobierku.
Všeobecné ustanovenia
Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenych predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Objednanie tovaru a služieb
Tovar si môžete objednať nonstop priamo z Vášho domova, jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka. Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, kapacita a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky. Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne vzniká samotným dodaním tovaru.
Potvrdenie objednávky a platba za tovar
Objednávka je prijatá do 48 hodín, o jej prijatí budete informovaní e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať. Zaslaním objednávky túto považujeme za záväznú.
Platba za tovar prebieha prevodom na účet (platí aj pre osobný odber) alebo na dobierku (platba pri prevzatí tovaru kuriérovi alebo na pošte). Platba na dobierku je možná len v rámci SR.
Číslo účtu pre úhradu prevodom: 2920903359 / 1100 Tatrabanka
IBAN: SK67 1100 0000 0029 2090 3359
Ako variabilný symbol uvádzajte vaše číslo faktúry, ktoré dostanete emailom po spracovaní Vašej objednávky.
Objednávku neuhrádzajte hneď po jej odoslaní. Pokyn k platbe aj s údajmi pre ňu vám bude zaslaný po prijatí objednávky (uistíme sa, či tovar vieme dodať), ak ste ako spôsob platby zvolili platbu prevodom.
Balné a poštovné
Balné a poštovné v rámci Slovenskej republiky pri doručení kuriérom GLS je pre objednávku nad 39 EUR zdarma. V opačnom prípade je v rámci Slovenskej republiky účtované poštovné v hodnote 3 EUR.
Doručenie do Českej republiky je pre objednávky nad 300 EUR zdarma, v opačnom prípade je účtovaných 6 EUR. Do ČR nie je možné posielať tovar na dobierku.
Dodacia lehota
Dodacia lehota pre výrobky, ktoré sú označené ako "skladom" alebo "skladom u dodávateľa" je 10 pracovných dní. V ostatných prípadoch je dodacia lehota komunikovaná s kupujúcim dodatočne emailom alebo telefonicky.
Výmena tovaru
O výmenu tovaru je potrebné požiadať v lehote do 30 dní. Vyhradzujeme si právo posúdiť dôvod výmeny osobitne v jednotlivých prípadoch. V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškozený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným poisteným balíkom (nie na dobierku) alebo doručiť osobne na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. Lehota na výmenu tovaru je 30 dní.
Tovar na výmenu, prosím, neposielajte na dobierku.
Zrušenie objednávky a odstúpenie od kúpnej zmluvy
Storno objednávky je možné uskutočniť do 24 hodín od nákupu a to len v prípade, že tovar ešte nebol expedovaný zákazníkovi. Storno objednávky je možné uskutočniť výlučne písomnou formou emailom, nie telefonicky. Zákazník má právo do 30 pracovných dní po obdržaní zásielky bez odôvodnenia odstúpiť od nákupu. Právo na odstúpenie sa vzťahuje na každý nepoužitý tovar, ktorý sa k nám vráti v kompletnom stave a v nepoškodenom baleni. V prípade, že balenie nebude kompletné (napr. odtrhnutá visačka a pod.) a tovar nebude možné opätovne predať ako nový, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú sumu o alikvotnú čiastku.
Požiadavku na vrátenie tovaru je zákazník povinný do horeuvedenej lehoty oznámiť e-mailom na adresu info@behnaboso.sk. V tomto prípade pošleme naspäť vopred uhradenú sumu za tovar na účet zákazníka max. do 20 pracovných dní od vrátenia tovaru. Vrátenie peňazí sa však na náklady spojené s vrátením zásielky, tieto znáša zákazník. Vrátená suma bude znížená o bankové poplatky za vrátenie peňazí.
Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie týchto podmienok:
Tovar na vrátenie, prosím, neposielajte na dobierku.
Reklamácie a záruka
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný okamžite hlásiť našej firme.
Za vady vzniknuté prepravcom neručíme! Odporúčame však ihneď po prevzatí zásielky (ešte na pošte, resp. v prítomnosti kuriéra) si balík skontrolovať a v prípade poškodenia si ihneď uplatňovať reklamáciu zo strany kuriérskej služby ( kuriérska zásielka je poistená v plnej výške).
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesíacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
Na reklamáciu je potrebné predložiť originálny doklad o kúpe (pokiaľ ste žiadali tlačenú faktúru, v prípade elektronickej faktúry to nie je potrebné) Pokiaľ má výrobok fungovať správne, je nevyhnutné, aby sa nadobúdateľ výrobku riadil presne podľa pokynov uvedených v Návode na obsluhu. Prípadná reklamácia bude vybavená do 30 dní od dodania tovaru predajcovi. Záručná doba bude predĺžená o čas opravy. Reklamovaný produkt je potrebné dať do opravy v čistom stave. Záruka sa vzťahuje len na prvého nadobúdateľa produktu a nemôže byť prenesená na ďalšie osoby.
Pri reklamácii, kedy reklamujúci je právnická osoba, je i nie je konečný spotrebiteľ (Podnikateľ, právny subjekt) viz. Obchod. Zák. 513/1991 Sb. nie je lehota stanovená, zaväzujeme sa reklamácie riešiť v čo najkratšej možnej lehote po nevyhnutne nutnú dobu s vzhľadom na odborné posúdenie výrobku dodávateľom, alebo výrobcom.
Záruka sa nevzťahuje na
Postup pri reklamácii:
Obchodné podmienky platné od 1.3.2012 .
Informácie o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov:
Zákony a predpisy